03 August 2010

tiada lagi alasan... kuikui

bahan-bahan


iye, tiada lagi alasan untuk sayee tidak membuat choc chips cookies kegemaran abg abdul. dlu, takde oven.  pastu dah ada oven tapi bahan x beli lagi. ari ni, sayee dah g beli. maka takde lagi alasan kan? tapi, sayee takde mixer. bole guna tgn katang aje kan? hehehe. mlm ni sayee akan buat. sebagai peninggalan sempena ketiadaan sayee selama 2hari 1mlm. sayee akan ke CH lagi. monthly meeting kali ni buat kat sana plaks.


*aku tak biasa bila tiada kau di sisi ku*
*aku tak biasa bila ku tak mendengar suara mu*
*aku tak biasa bila tak memeluk dirimu*
*aku tak biasa tidur tanpa belaian mu*
**aku tak biasa... aku tak biasa...**



~~hmmmm, rasenye ni kali ke 3 sayee bermalam tanpa abg abdul. fuyooh, bole ke? yg 1 and 2 tu masa kenduri bulan 1 dlu. it was 7mths ago. debar nih!!






3 comments:

  1. Bestnye dh beli oven! Makaroni bakar tau buat x? Nak resepi. Heeeee...

    ReplyDelete
  2. susahkan nk tdo bila bantal peluk xde kat sebelah

    ReplyDelete
  3. kak jue, oven ni adiah wedding.. hehehe... tak penah buat makaroni bakar.. sayee ni tekak melayu.. hehehe... nnti sayee cuba ek.. kalau sedap, sayee bg resipi..

    mommy SN, SANGAT AMAT susah.. masa dok sorang2 tu siap takde letrik plak kat hotel... mmg seram dan RINDU!!!

    ReplyDelete

LUAHKAN RASA ANDA DISINI

Related Posts with Thumbnails

ads